Home » Zásady ochrany osobních údajů
Prohlášení o zpracování osobních údajů
Ochrana osobních údajů v online prostředí se stala zákonnou a povinnou nutností. Každý provozovatel musí informovat zákazníka, spolupracovníka, uživatele o zpracování osobních údajů a zaručit jejich úschovu.
SC TERMOFARC TECHNOLOGIES SRL se sídlem v Rumunsku, hrabství Brašov, město Sacele, ulice Brasovului 118 a registrovaná v rumunském obchodním rejstříku pod číslem J08 / 1047/2014, s CUI RO33399146 jako provozovatelem, vás tímto informuje o zpracování a uložení osobního uživatele údaje přenášené prostřednictvím poskytování služeb a produktů.
Co jsou osobní údaje
Údaje o identifikované / identifikovatelné fyzické osobě: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon, podpis, finanční údaje, informace požadované konkrétními úřady pro poskytování služeb a produktů, informace z audio-video monitoringu po návštěvě klienta místo, které poskytuje služby společnosti, audio-video monitoring během služeb technické podpory, IP, jakékoli další informace nutné k provádění činnosti.
Jakákoli akce (soubor akcí), jako je shromažďování, zaznamenávání, organizování, ukládání, přizpůsobování nebo úprava, extrahování, konzultace, používání, zpřístupnění třetím stranám přenosem, šířením, spojováním nebo kombinováním, blokováním, archivováním, mazáním, ničením dat, může vstoupit oblasti osobních údajů (přímých nebo nepřímých).
Zdroje sběru informací
• při používání webové stránky nebo aplikací patřících společnosti můžete požadovat vyplnění formulářů, dotazníků (bez povinnosti souhlasu) nezbytných k poskytování služeb;
• přímé a nepřímé transakce mezi společností, partnery a uživateli;
• externí zdroje specifické pro veřejné instituce.
Jak shromažďujeme osobní údaje od uživatelů
• Přímo;
• pomocí prohlížeče uživatele a údajů o provozu;
• používání souborů cookie.
Přímý sběr osobních údajů
Zadáním objednávky (s vytvořením účtu nebo bez něj) na této webové stránce se může rozumět požadavek na jméno, příjmení, adresu, e-mail a další údaje nezbytné pro proces uzavření smlouvy, fakturace a dodání.
• smluvní údaje jsou uchovávány po dobu 3 let (obecný předpis);
• fiskální údaje jsou uchovávány po dobu 10 let (fiskální legislativa);
• bez výše uvedených údajů nelze objednávky vyřídit.
V rámci nabízených služeb podpory vás můžeme požádat, abyste nám poskytli své telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, abychom vás mohli kontaktovat za účelem vyřešení vašeho problému (v případě potřeby mohou být požadovány další údaje, které spadají do kategorie osobních údajů). Komunikaci v rámci podpůrných služeb společnosti lze nahrávat.
Přihlášení k odběru newsletteru přichází s požadavkem poskytnout nám e-mailovou adresu pro personalizovanou komunikaci, ukládání končí odvoláním souhlasu.
Platby provedené na náš účet zpracovávají naši bankovní partneři, kterým jsou předávány bankovní informace.
Shromažďování osobních údajů pomocí provozních údajů
Během návštěvy naší webové stránky z jakéhokoli zařízení poskytněte informace, jako je vaše IP adresa, čas návštěvy, umístění, navštívené stránky. Externí služby analýzy návštěvnosti (např. Google Analytics) používáme výhradně ke zlepšování služeb ak zajištění a udržování bezpečnosti stránek.
Shromažďování dat prostřednictvím souborů cookie (za relaci a pevné)
Soubory cookie se používají k zapamatování hesel, jazykových preferencí, filtrů na ochranu nezletilých, typů schválených nebo omezených reklam atd.
Pro jaké účely osobní údaje zpracováváme
Společnost identifikuje (prostřednictvím výše definovaných prostředků) potenciální uživatele, kteří přistupují k poskytovaným službám, monitoruje operace v tomto ohledu, provádí průzkumy a/nebo profily v marketingových aktivitách, provádí interní analýzy specifické pro poskytované služby. Společnost dále zpracovává osobní údaje za účelem řešení různých právních postupů souvisejících s poskytováním služeb. Archivace informací probíhá jak fyzicky, tak elektronicky. Existují zákonem regulované státní instituce, které mohou požadovat zprávy obsahující osobní údaje.
Na jakém základě jsou osobní údaje zpracovávány
Zákon, který definuje obecné nařízení o ochraně osobních údajů, byl vyhlášen a nabývá účinnosti v Rumunsku takto:
– (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR) – odkazuje na shromažďování osobních údajů prostřednictvím objednávkového formuláře;
– (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR) odkazuje na povinné údaje nezbytné pro vystavování faktur;
– (čl. 6 odst. 1 GDPR) je pro jeho použití nutné souhlas vyžádat
Holmann Industrial Tents, Brasovului 118, 505600 Sacele, okres Brašov, Rumunsko
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tato kategorie zahrnuje pouze soubory cookie, které zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Jakékoli soubory cookie, které nemusí být zvláště nutné pro fungování webu a používají se konkrétně ke shromažďování osobních údajů uživatelů prostřednictvím analýzy, reklam a jiného vloženého obsahu, se označují jako nepotřebné soubory cookie. Před spuštěním těchto souborů cookie na vašem webu je povinné získat souhlas uživatele.